95% sajtova čeka na tebe. Zato, nauči copywriting.

Jasno je da je danas glavni kanal informisanja i prodaje – internet. A na njemu dominiraju reči. Da bi jedan sajt, portal, blog, reklama… postigli svoj cilj, njihov sadržaj mora da bude perfektan. Tome, upravo, služe copywriteri.

Dakle, copywriteri kreiraju sadržaj za web sajtove, reklamne mejlove, Facebook i Google reklame, a mogu da pišu i reklame za novine, radio ili TV, reklame za bilborde, brošure, kataloge, saopštenja…

Izbor je očigledno veliki i posao copywritera lako možeš pronaći. Štaviše, možeš da biraš:

  • Radno okruženje – rad od kuće ili u firmi
  • Stalni angažman ili freelance posao
  • Delatnost klijenta – medicina, kozmetika, sport, ishrana… sve se na kraju svodi na prodaju i svima trebaju copywriteri
  • Rad za naše ili strane klijente. Dobro je znati da čak 95% srpskih sajtova zahteva prepravke, dorade ili pisanje tekstova ispočetka, tj. zahteva rad copywritera
  • Takođe, copywriteri mogu da se zaposle i na pozicijama community menadžera i internet marketing menadžera

Copywriting obuka je idealna i za osobe koje govore minimum jedan strani jezik, jer se otvaraju mogućnosti rada i za inostrane klijente, bilo direktno bilo putem frilenserskih platformi Freelancer.com, Upwork, O Desk …

Takođe, copywriting kurs je pravi izbor i za književnike i novinare i sve osobe koje vole da pišu. Mnogo je web sajtova sa nekvalitetnim sadržajem, a mali broj ljudi koji znaju da pišu tekstove za web sajt.

Iz svih ovih razloga, osmislili smo copywriting kurs kako bismo te naučili da pišeš efektne prodajne tekstove i reklame, koji će privući kupce i motivisati ih na kupovinu.

Kako izgleda copywriting kurs?

Copywriting kurs je radioničarskog tipa i zasnovan na praktičnom radu. Dakle, nivo bespotrebnih teorija je sveden na minimum. Govore stručnjaci, profesionalci, ljudi sa bogatim iskustvom. Objašnjavaju na realnim primerima koji se lako pamte. Sve ti je dostupno, počev od raznih korisnih sadržaja, pa sve do nesebične stručne podrške.

Obuka za copywritera traje 8 nedelja. Časovi su osmišljani tako da naučiš maksimum praktičnih stvari za minimalno vreme i stekneš mogućnost da ih efikasno primeniš u poslu. Plan i program kursa osmišljen je od strane profesionalnog copywritera, što garantuje da ćeš dobiti najaktuelnije znanje iz oblasti marketinško-prodajnog pisanja.

Škola može organizovati i individualne časove učenja. Trajanje, cenu i dinamiku nastave dogovaraš sa našim savetnicima za upis.

Pogledajte detaljan plan rada na copywriting kursu

  • Uvod u kopirajting i razumevanje suštine marketinškog pisanja
  • Pravila prodajnog pisanja
  • Osnovna struktura uverljivog teksta
  • Kreiranje i tipovi najbitnijih elemenata teksta – marketinških naslova i otvaranja
  • Uređivanje i kontrola teksta
  • Pisanje za web sajt
  • Copywriting i online advertising
  • Pisanje tekstova za blog

Praktični deo kursa kopirajtinga osmišljen je kao primena svega naučenog. Plus, upoznaćeš se sa osnovnim veštinama SEO copywritinga (pisanja tekstova za internet pretraživače). Svaki polaznik dobija svoj projekat (sajt) i kreira tekstove za njega (sređivanje početne strane, kao i rad na svim unutrašnjim stranama sajta).

Oktobarski upisni rok je u toku. Cena copywriting obuke iznosi 2.500 dinara za 90 minuta. Broj časova se formira na osnovu potreba polaznika.